Toiminta

Kannatusyhdistyksen toimintaan liittyvät kokouspöytäkirjat, toimintasuunnitelmat ja -kertomukset

Kutsu Espoon kaupunginteatterin kannatusyhdistyksen vuosikokoukseen

Espoon kaupunginteatterin kannatusyhdistyksen vuosikokous pidetään maanantaina 8.6.2020 klo 17 Kahvila Sakarissa os. Revontulentie 8. Vuosikokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Turvallisuusohjeiden ja kokoustarjoiluiden takia pyydämme osallistuia ilmoittautumaan 29.5.2020 mennessä sähköpostitse laila.suokorte@kolumbus.fi tai puh 040 547 7505... Lue lisää täältä.

Toimintasuunnitelma vuodelle 2020

Yleistä

Tämä toimintasuunnitelma on kirjoitettu helmikuussa vuosikokoukselle, joka oli tarkoitus pitää
maaliskuussa. Koronavirusepidemian puhkeamisen ja viranomaisten ohjeiden ja suositusten takia
vuosikokous peruutettiin ja yhdistyksen toiminta on ollut siitä lähtien keskeytyksissä. Tulevaisuuteen liittyvien epävarmuuksien takia ei tarkoituksenmukaista eikä mahdollistakaan tehdä uutta toimintasuunnitelmaa loppuvuodelle. Helmikuussa laadittua toimintasuunnitelmaa voidaan pitää yleisinätoimintalinjauksina, joita noudatetaan epidemiatilanteen sallimissa puitteissa.

Yhdistyksen 36.toimintavuosi on käynnissä. Yhdistyksen toiminnan keskeisin tavoite on edelleen edistää teatteritalon saamista Espooseen kulttuuriaukion pohjoispuolella olevalle tontille viimeistään vuonna 2025. Toimia tämän tavoitteen saavuttamiseksi ja Espoon kulttuurielämän voimistamiseksi jatketaan. Yhteistyötä Teatterisäätiön, teatterin, espoolaisten kulttuuriyhdistysten... Lue lisää täältä.

Toiminnantarkastajan lausunto vuodelta 2019

Toimintakertomus vuodelta 2019

Yleistä
Vuosi 2019 oli kannatusyhdistyksen 35. toimintavuosi, jota juhlistettiin yhdessä teatterin kanssa Revontulihallissa 4.10.2019.
Teatteritalohankkeen edistäminen ja Espoon kaupunginteatterin tunnettuuden parantaminen ovat olleet toiminnan keskeisiä tavoitteita. Teatteritalohanke etenikin vuoden 2019 aikana… Lue lisää täältä.

Toimintasuunnitelma vuodelle 2019

Yleistä

Yhdistyksen 35. toimintavuosi on käynnissä ja vuotta juhlitaan yhdessä teatterin kanssa. Yhdistyksen toiminnan keskeisin tavoite on edistää teatteritalon saamista Espooseen kulttuuriaukion pohjoispuolella olevalle tontille viimeistään vuonna 2025. Toimia tämän tavoitteen saavuttamiseksi ja Espoon kulttuurielämän… Lue lisää täältä.

Toimintakertomus vuodelta 2018

Yleistä

Vuosi 2018 oli kannatusyhdistyksen 34. toimintavuosi. Teatteritalohankkeen edistäminen ja Espoon kaupunginteatterin tunnettuuden parantaminen ovat olleet toiminnan keskeisiä tavoitteita.

Teatterin ja kannatusyhdistyksen tunnettuutta ja yhdistyksen jäsenhankintaa on parannettu tiedottamisella ja yhteistyöllä. Jäsentilaisuuksia ja teatteriretkiä on järjestetty perinteiseen tapaan. Jäsenistö on kyselyn mukaan ollut tyytyväistä yhdistyksen toimintaan.

Teatteritalohanke eteni vuoden 2018 aikana. Espoon kaupunginhallituksen 5.6.2017 tekemän... Lue lisää täältä.

Espoon Kaupunginteatterin kannatusyhdistys