Espoon Kaupunginteatterin kannatusyhdistys

Vinkit ja linkit teatterin tilaisuuksiin, tapahtumiin ja retkiin

35-vuotiasta kannatusyhdistystä ja 30-vuotiasta teatteria juhlittiin Revontulihallissa

200 kannatusyhdistyksen jäsentä ja 50 kutsuvierasta osallistui juhlaan perjantaina 4.10.2019 Revontulihallissa. Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Markku Markkula totesi tervehdyksessään mm. seuraavaa ”Uskon, että teatterilla on hyvät – tai varmaan oikeampi adjektiivi on erinomaiset – tilat käytössään osana Tapiolan kulttuurikeskusta vuonna 2025. Tällöin meillä on kaupunkikuvallisesti ja toiminnallisesti jotain ainutlaatuista, kansainvälisestikin näytettävää. Tapiolan toiminnallinen kokonaisuus on aivan muuta kuin mitä meillä on tänään.” Tiede- ja kulttuuriministeri Hanna Kosonen lähetti juhlaan onnittelutervehdyksensä.

Juhlassa jaettiin yhdistyksen stipendirahastosta ensimmäinen Liisa ja Olli Männikön -nimikkostipendi Esitystalous-trilogian käsikirjoittajalle ja ohjaajalle Juha Jokelalle. Suomen teatterijärjestöjen keskusliiton myöntämän kultaisen kunniamerkin saivat Heikki Pohjala ja Leo Eskola.

Kiitokset kaikille juhlaan osallistuneille.

Katso lisää juhlakuvia täältä!

Kuvaaja: Andreas Janett

Teatteriretki Saloon teatteri PROvinssiin sunnuntaina  26.1. 2020

Kannatusyhdistys tekee retken Salon teatteri PROvinssiin katsomaan Tohtori Zivago -musikaalia sunnuntaina 26.1.2020. Lähtö on Revontulihallilta klo 13.00. Retken osallistumismaksu on 60 euroa/henkilö. Maksu sisältää teatterilipun, edestakaisen matkan ja väliaikatarjoilun.

Varaa lippusi  18.12.2019 klo 10 lähtien sihteeriltä sähköpostitse laila.suokorte@kolumbus.fi tai puh. 040 547 7505. Saatuasi vahvistuksen maksa osallistumismaksu yhdistyksen tilille FI12 5724 4220 045856. Käytä viitenumeroa 882587.