Espoon Kaupunginteatterin kannatusyhdistys

Teatterin uuteen talohankkeeseen liittyvät

viralliset kannanotot ja muut asiaan liittyvät linkit

Tässä on uusi teatteritalo

Tapiolan Kulttuurikeskuksen ja Kulttuuriaukion ja niiden ympäristön arkkitehtuurikilpailu on ratkennut. Voittaja on Uusikuu-niminen ehdotus, jonka pääsuunnittelusta on vastannut Verstas Arkkitehdit Oy. Kulttuurikeskuksen suunnittelussa yhteistyökumppanina on toiminut Arkkitehdit Mustonen Oy ja maisemasuunnittelussa Loci maisema-arkkitehdit Oy… Lue lisää täältä.

Teatteritaloon 2025

Puheenjohtaja Leo Eskolan puhe kannatusyhdistyksen 35-vuotisjuhlassa

Espoon kaupunginteatteri ja kannatusyhdistys juhlivat lokakuun alussa yhdessä tasavuosia. Teatterin ensimmäisistä esityksistä on kulunut 30 vuotta ja kannatusyhdistyksen toiminta käynnistyi 35 vuotta sitten. Paljon on menneiden vuosien aikana tapahtunut teatterissa ja yhdistyksessä. Oli erittäin hieno asia, että kanssamme juhlissa oli useita ihmisiä, jotka ovat perustamisesta lähtien olleet mukana teatterin ja yhdistyksen riennoissa. Suuret kiitokset heille.

Juhlissa puhuttiin myös teatteritalosta, jonka puolesta kannatusyhdistys on monin tavoin kamppaillut lähes koko toiminta-aikansa. Espoon kaupunginhallituksen puheenjohtaja Markku Markkula... Lue lisää täältä.